2018. január 11., csütörtök

Egyesülés


Kedves Rózsák! <3 
 
Női körök, csoportok alakulnak világszerte....A Rózsa Rendje is újjáéled.
A Szeretet energia belép az életünkbe, ami elmossa a régi fájdalmakat, félelmeket, bizonytalanságot, szenvedést.  
Nők ezrei egyesülnek, hogy egy szívként dobogva olyan álmokat és tetteket valósítsanak meg, amik kéz a kézben feloldják a régi mintákat. Segítenek, hogy ne tartsuk vissza magunkat a teljessé válástól. 



Megértik, hogy a változás milyen harmonikusan vihető végbe, hogy Szabad Akaratunkból dönthetünk úgy: nem kell több bántás, megosztás, ellentét, háború.
Megértik, hogy fontos beszélgetni az érzéseinkről. Békés társadalmat akarunk, ahol gyermekeink láthatják a biztos és szeretetteljes jelent és jövőt. Megértés és támogatás az amire szükségünk van.




Senki és semmi nem állíthatja meg a világot attól, hogy ezen a Bolygón Paradicsomi életet teremtsünk mi anyák, lányok, nagymamák, apák, fiúk és nagypapák!.
Ízisz Istennő támogat minket és ő békét akar és az is lesz! <3



Egy szívhez szóló videóval szeretnélek benneteket meglepni. A benne lévő szöveg angolul van, lefordítva erről szól:

"Valaha az ellenséged voltam, versenyeztem veled, ítélkeztem feletted, az arcodba nevettem, a hátad mögött beszéltem rólad, féltékeny voltam rád......Sajnálom!

De kinyílik a szemem és ráébredek arra, hogy ki is vagyok valójában: ahogy megtanultam elfogadni és szeretni magamat, úgy megtanultam elfogadni és szeretni téged is. Szeretlek téged. 


Csodálatos vagyok, bölcs és erős.
Valami nagyobb dolog miatt vagyok itt és te is amiatt vagy itt....én nővérem. 


Van egy ígéretem a számodra: figyelek rád és meghallgatlak, tisztellek és felemellek. Bízom benned és kérlek, hogy bízz bennem te is. 


Kedvellek téged úgy, ahogy vagy: mindazokért, amin keresztül mentél és amivé válni fogsz.
Itt az idő, hogy a nő, a nőiesség felemelkedjen.


Ne haragból és ne vádaskodással, hanem harmóniában, egységben, meggyógyítva a látásmódunkat.
Megújítva egymást bizalomban és erőben, amiből egy Új Világ születik.


Túl határokon, politikán és vallási meggyőződéseken. Ugyanazok az álmok és remény köt össze minket. 


Mindannyian megérdemeljük a Szeretetet.
Ez az én nagy sikerem és fogadalmam számodra. Kérlek csatlakozz hozzám és fogadd el te is ezt az ígéretet. 


Nők vagyunk, akik egyesülnek mindenféle hagyománnyal és nemzetből.
Támogatjuk a megbocsájtás és könyörület fényét. Mi vagyunk a Világ Női Közössége, akik átalakítjuk magunkat és a világunkat ....Együtt.


Emelkedj fel velünk!



Íme a videó:


https://www.youtube.com/watch?v=FspBM729R30 


Szeretetet és Békét Mindenkinek! :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.